Thursday, July 14, 2011

Ooh la la ... !
An eternity as I did lingered here ... I know, I know, it's not very serious to neglect my readers over such a long time! But in my defense, I have real good reasons :
#1 / lots, lots of work on these last 5 months
#2 / an event that has totally changed my life : the arrival of a baby! (yes)


So? I am forgiven? Only half forgiven? Well, fare enough :)

Let's get back to our favorite topic : FASHION.

I do not know about you, but for me, summer is well and truly over! (Yes, because of the rotten weather we suffered for weeks!) But also because I am tired of my summer wardrobe, I've been around it since April - and despite the few new pieces which came to compliment the existing ...
I want sophistication, structure, voluptuous materials ... So instead of the summer sales, I stayed quietly at home to browse my favorite web sites looking for pieces that will compose my looks for pre-fall (on sale!).


So here, my last purchases!


Maison Martin Margiela Low Boots


Alexander Wang Dress


Maison Martin Margiela Jumper


Alexander Wan Baggy Pants


Maison Martin Margiela Low Boots


Ooh la la... !
Voici une éternité que je ne me suis attardée ici... Je sais, je sais, ce n'est pas très sérieux de vous délaissé sur une aussi longue période ! Mais, à ma décharge, j'ai de vraies bonnes raisons :
1/ beaucoup, beaucoup de travail sur ces 5 derniers mois
2/ un événement qui a depuis bouleversé ma vie : l'arrivée prochaine d'un bébé!!! (si si)

Alors ? Je suis pardonnée ? A moitié ? Bon, OK :)

Revenons à notre sujet favoris : LA MODE.

Je ne sais pas pour vous, mais, pour moi, l'été est bel et bien fini! (Oui, à cause du temps pourri qu'on subit depuis des semaines!) Mais aussi, car je suis lasse de ma garde robe d'été, j'en ai fait le tour depuis avril - et ce, malgré les quelques nouvelles pièces qui sont venues agrémenter l'existant... 
Non, moi, j'ai envie de sophistication, de structure, de matières voluptueuses... Donc au lieu de faire les soldes d'été, je suis restée tranquillement chez moi pour parcourir mes sites préférés à la recherche de pièces qui composeront mes looks de mi-saison (en solde en plus!).

Voici donc, mes derniers petits achats !

   

1 comment: