Friday, December 4, 2009

"The darts, the folding, all these kind of details are part of  my signature"...
"Les mouvements, les drapés, tous ces détails sont parties intégrantes de ma signature"...

"It's about L.A., it's about young girls having fun, it's about going out and the power of bright colors"...
"Je pense à L.A., je pense au jeunes filles qui s'amusent, je pense aux sorties et au pouvoir des couleurs lumineuses"...

"The beauty of these colors is that you don't need to wear too much jewelry"...
"Les couleurs sont si belles que les bijoux en deviennent obsolètes"...

"I used a new fabric, a stretch silk gazar, so you can move wihtout feeling restrictied"...
"J'ai utilisé un nouveau tissu, le gazar I une soie stretch I les mouvements seront sans limites"...

Roland Mouret, Designer, exclusively on Net-a-Porter.com
Roland Mouret, Créateur, exclusivement sur Net-a-Porter.com

No comments:

Post a Comment