Thursday, May 20, 2010

I have a secret to tell you... Do you wanna hear it ?
Well, I have a crush. A big one ! His name's Duchess W.
But chuuuuttttt... It's not available yet... Only in Fall.
Guess who made it ? Ah aahh...! My Super Friend Shourouk ! Of course...
I'm crazy about her new collection and this gorgeous necklace I just got 2 days ago at her studio !!!!!!
Hey, privileges are cool sometimes.


J'ai un secret à vous dire... Voulez vous l'entendre ?
Eh bien, j'ai le béguin. Un gros béguin ! Son nom : Duchess W.
Mais chuuuuutttt... Il n'est pas encore disponible... Seulement à l'automne.
Devinez qui l'a conçu ? Ah aahh...! Ma Super Amie Shourouk évidemment ! 
Je suis dingue de sa nouvelle collection et de ce sublimissime collier que j'ai shoppé il y a 2 jours à son atelier !!!!!
Un privilège de temps à autre ne fait pas de mal.

1 comment: