Monday, June 14, 2010

Generally, week ends in the country are not my favorite excitment. The extra-urban fauna (insects, particularly mosquitos just love me), the car dependency riding from location A to location B (I don't have my driving licence), the silence (I can hear myself talking)...I find it terrifying !
Of course, there are always exceptions to all good rules... Thus, I'm always in for some rare and special occasions to make the trip.
The past week end was one of them, a real nice occasion... 2,5 days for my Chéri Chéri to blow his birthday candles with friends we 2 adore !!!
And then, there were that luminance, those natural colors...


Les week end au vert c'est pas trop mon truc. La faune extra-urbaine (les insectes - et surtout les moustiques qui m'adorent), la dépendance à la voiture pour aller d'un point A à un point B (j'ai pas mon permis), le silence (je m'entends parler)... tout ça me terrifie ! 
Evidemment, il y a toujours des exceptions à toutes les bonnes règles... En de rares occasions et pour des vraies occasions, je suis toujours partante pour faire l'entorse.
Et donc, ce week end était une occasion, une belle... 2,5 jours pour souffler les bougies de mon Chéri Chéri avec des ami(e)s qu'on adorent !!!
Et puis, il y avait cette lumière, ces couleurs naturelles... 


No comments:

Post a Comment