Wednesday, September 29, 2010

Since I'm back from vacation, life speed got so hectic ! So, not even had time to show you my little wonder... The one I met in Hong Kong, the one I have been inseparable ever since...

Depuis que je suis rentrée de vacances, les choses se sont enchainées à vitesse grand V ! Du coup, même pas eu le temps de vous montrer la petite merveille qui ne me quitte plus depuis Hong Kong...


My vintage Chanel Tassel Bucket Bag, passionately negotiated in a shop of Causewaybay area. Obviously, the shop manager had not measured the high vintage value of her Chanel that I was about to take away... Good for me !

Mon Petit Sac Chanel à Pompon vintage, ardemment négocié dans une boutique du quartier de Causewaybay. Et très étonnamment, la responsable de la boutique avait sous évalué la haute valeur "collector" de son Chanel que j'étais sur le point d'emporter... Tant mieux pour moi !


I guess I was the happiest girl in the whole world at the very moment I left that shop with it.
All the more so, I recently discover an English e-shop that sells the exactly same Chanel 6 times the price I paid for it in Hong Kong...

A cet instant précis, j'étais la fille la plus heureuse de la planète ! D'autant plus que, très récemment, je suis tombée sur un boutique en ligne anglaise qui vend le même, mais, 6 fois le prix auquel j'ai acheté le mien...


Aaaahhhhh...!

No comments:

Post a Comment