Wednesday, January 13, 2010

I thought that maybe some colorful and joyful topics might help to cheer you guys up while weather outside is playing with greys and snow all around... 
This is a video I made for my work last September. I presented my prospective analysis of Color Trends for Spring/Summer 2010. And I wanted to share with you... 
Be patient, just a few more months before we can all take off furs and thick coats to display all these color palettes sometimes deep, sometimes pastel & nude, sometimes fluorescent... 
A specific focus on the TURQUOISE color, which will be THE Spring/Summer must-have color. 
Enjoy the video!
J'ai pensé qu'un sujet plus coloré et plus gai pourrait sans doute remonter le moral à plus d'un, compte tenu du temps qu'il fait dehors avec tout ce gris et cette neige... 
Voici donc une vidéo que j'ai réalisée dans le cadre de mon travail en septembre dernier, où j'ai présenté mon analyse prospective des Tendances Couleurs pour le Printemps/Eté 2010. J'avais très envie de la partager avec vous... 
Encore un peu de patience avant de pouvoir toutes nous découvrir et d'arborer toutes ces palettes de couleurs tantôt profondes, tantôt pastelles et "nude", tantôt fluorisées... 
Un focus tout particulier sur la couleur TURQUOISE, élue couleur de votre Printemps/Été 2010. 
Et maintenant, place à la vidéo! 
 

No comments:

Post a Comment