Sunday, January 10, 2010

Well, new year good resolutions are a bit like the "rules of the road", who really sticks to it?
Well, I'm trying to find excuses for having failed to my 1st 2010 good resolution (for those who have followed) which is not to succomb to sales temptations, exception made for,  and I quote,  "Ann Demeulemeester"... But now... Sometimes love for fashion "has its reasons that reasons don't know"...
I have to confess I'm guilty, who wouldn't be with Ricardo Tisci sublime designs? Huh? Who? I have to confess I'm guilty of finding the very last pair in size 37 at Georges V Givenchy boutique (with 50% off!)? Aren't they awesome? The lamb is insanley as delicate and soft as a newborn's skin. Their impeccable curve, despite their 12 centimeters high heel, is made for unlimited hours of walk... Skirts, dresses, leggings, jeans...  Everything fits perfectly with them.
I sense I'll stick to them for the rest of this winter!  
Bon OK, les bonnes résolutions de la nouvelle année c'est un peu comme le "code de la route"... Qui le suit vraiment à la lettre ?
Bon OK, j'essaie de me trouver des excuses pour justifier mon manquement à ma 1ere résolution 2010 (pour ceux et celles qui suivent) à savoir ne pas succomber à la tentation des soldes sauf, et je me cite, "pour Ann Demeulemeester"... Mais voilà... Parfois l'amour de la mode "a ses raisons que la raison ignore"...
J'avoue, je suis coupable, mais qui ne le serait pas devant Ricardo Tisci et ses sublimes créations? Hein? Qui? Je suis coupable d'avoir trouvé la dernière paire en 37 à Georges V (à -50% s'il vous plait!)? Ne sont-elles pas magnifiques? L'agneau est follement souple et doux comme la peau d'un nouveau né. L'inclinaison irréprochable, malgré les 12 cm de talon, pour des heures de marches non-stop... Jupes, robes, leggings, jeans... Tout se marie à merveille.
Je sens que je ne vais plus les quitter pour le reste de cet hiver!

No comments:

Post a Comment